Een vereniging voor jong en oud!

06-12-2021

Overlijden voorzitter Hanny Verlaan

Met grote verslagenheid delen wij u mede dat in de nacht van zaterdag op zondag onze zeer gewaardeerde voorzitter Hanny Verlaan geheel onverwachts is overleden.

Hanny was vanaf februari 1989 tot op heden onze voorzitter en heeft ook tijdens deze periode meer dan 25 jaar lesgegeven aan diverse groepen binnen onze vereniging.

Zij heeft zich altijd met hart en ziel ingezet voor onze vereniging. We zullen dan ook haar inzet en met name haar positiviteit enorm gaan missen.

Hanny is 64 jaar geworden.

Wij wensen de familie, waaronder Juf Leoni en verdere naasten heel veel sterkte met dit verlies.

Deze week zullen alle lessen vervallen.

Taken van zowel Hanny als Leoni zullen tijdelijk worden overgenomen door de overige bestuursleden.

Correspondentie kan gericht worden aan onze penningmeester; penningmeetser@spartastreefkerk.nl, Nieuwe Veer 117 te Streefkerk.

Gymnastiekvereniging “Sparta”